Verwoord & Verbeeld

Weblog & portfolio van Julia Kramer – freelance journalist

Film: ‘Strike a pose’

De rood-witte letters van het I Amsterdam bord op het Museumplein zijn niet te missen. Ze zijn bijna twee meter hoog en strekken zich in de breedte uit over ruim 23 meter. Dagelijks fiets ik langs deze toeristische trekpleister en verwonder mij over de enorme hoeveelheid mensen die hier op de foto gaat. Ik besloot deze ‘kiekjes nemende mensenmassa’ een middag te observeren.

Ik legde het (voor het eerst, jawel) vast op de camera en monteerde het (je raadt het al, ook voor het eerst) tot een kort filmpje: ‘strike a pose’

NB: Ben je in het filmpje te zien en vind je dit niet leuk? Laat het mij weten. (Excuus!)

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op november 17, 2013 door in Verbeeld en getagd als , , , , .
